به گزارش خبرنگار روزگار پرس در قم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی خراسانی دبیر ستاد نکوداشت آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز خبر حوزه برگزار شد، گفت: با توجه به فرا رسیدن سالگرد آیت‌الله حسن‌زاده آملی تصمیم گرفته شد نکوداشتی را برای این علامه ذوفنون برگزار کنیم، ۲۰ مرکز حوزوی و دانشگاهی که در راس آن‌ها دفتر مقام معظم رهبری است ما را در برگزاری این مراسم همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در این مراسم چند رونمایی خواهیم داشت که اولین آن رونمایی از ویژه نامه‌ای است که افق حوزه در طول یک‌سال گذشته آماده کرده است و در این ویژه‌نامه مصاحبه‌های گوناگون از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی تهیه شده است.

رمضانی تصریح کرد: دومین اثری که از آن رونمایی خواهد شد کتاب «مروری بر آثار آیت‌الله حسن‌زاده آملی» است که نسخه اول این کتاب در سال ۱۳۷۳ چاپ شد اما همکاران بنده تلاش کردند نسخه جدید این کتاب را به‌روز کنند و نسخه جدید آن در این مراسم رونمایی خواهد شد.

دبیر ستاد نکوداشت علامه حسن‌زاده آملی عنوان کرد: این مراسم ۲۱مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن همایش دارالشفا برگزار و با پیام آیت‌الله عبدالله جوادی آملی و سخنرانی محمدجواد لاریجانی برگزار می شود