مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: خدمت به بازنشستگان و مستمری بگیران را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان اردبیل افزود: کارگران و بازنشستگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند. از زحمات و خدمات کانون بازنشستگان استان اردبیل تقدیر و تشکر می کنیم و در رفع مشکلات این قشر فرهیخته از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .

وی ادامه داد: پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی کانون بازنشستگان خواهیم بود. تعامل و همکاری با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی جزو اولویت اصلی ما در این اداره کل است.

شیرزاده گفت: ارتباط دوسویه ما با شرکای اجتماعی بخصوص کانون بازنشستگان در سطح عالی است البته اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان از افراد مجرب ، دلسوز و تلاش گر کشور هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه دکتر میر هاشم موسوی ، سرپرست این سازمان ، برنامه جامع و اراده جدی برای رفع مشکلات و دغدغه های بازنشستگان و مستمری بگیران دارد، گفت : در سایه مدیریت انقلابی و جهادی و مشارکت کارکنان شاهد رفع مشکلات بازنشستگان فرهیخته خواهیم بود.

وی افزود : پرداخت حقوق مناسب و حفظ شان و منزلت بازنشستگان، ازکار افتادگان و بازماندگان تامین اجتماعی همواره یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

شیرزاده با اشاره به مواضع انقلابی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اینکه شستا متعلق به کارگران و بازنشستگان است، اظهار داشت : طبق دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جای تقدیر و تشکر را دارد و با پیگیریهای مدیرعامل انقلابی سازمان تامین اجتماعی، مدیریت شرکت شستا به سازمان تامین اجتماعی بازگشت و در همین راستا بخشی از هزینه های این سازمان از محل سود شرکت شستا تامین خواهد شد.

احمد برنجیان، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: تعامل و همکاری مابین کانون بازنشستگان و اداره کل تامین اجتماعی استان بسیار خوب است و ارتباطات دو سویه و سازنده بین این دو مجموعه شکل گرفته است که نوید بخش خدمت شایسته به بازنشستگان فرهیخته است.