۴۲ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شود؛ «با من حرف بزن»، «شهر طغیان» و «خواب آب» سه اثر جدیدی هستند که این هفته از تلویزیون پخش می شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «روزنامه نگار»، «خوره»، «۱۸۰۰ گرم»، «با من حرف بزن»، «شرم گفتن»، «قهرمانان»، «زیر بام های شهر»، «تیکی تاکا»، «آخر بازی»، «موج انفجار»، «رنگ خدا»، «شهر طغیان»، «مواجهه»، «خواب آب»، «انتقام»، «بهاران»، «کما»، «بیست میلیون مایل به زمین»، «نجات بزرگ»، «صابر»، «سریع ترین سرخپوست دنیا»، «رویای محبت»، «دان ۲»، «سرب»، «پاییز سرافیم»، «سه نفر برای کشتن»، «رابین هود، طغیانگر»، «پدر»، «گرگ»، «حصارها»، «بله برون»، «مکانیک»، «دوما»، «داستان سامرا»، «جنگاور»، «ویل هانتینگ نابغه»، «بازی اسرار آمیز ۱»، «نخست وزیر»، «بال های خوشبختی»، «به وقت رهایی»، «مرغ دریایی» و «رنگ خدا» پنج‌شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ مهر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «روزنامه نگار» جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «خوره» به کارگردانی «سعید زمانیان»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

«خوره» داستان زندگی یک کاراگاه پلیس به نام احمد ناصحی را روایت می‌کند که در زندگی شخصی دچار مشکلاتی است و درگیر حل معمای پیچیده یک پرونده قتل می‌شود.

علی‌رضا ثانی‌فر، کیوان ساکت‌اف، محمد اشکان‌فر، مهدی حسام‌الذاکرین، سجاد حمیدیان، کوروش شاداب‌فر، شیرین آقاکاشی، پردیس منوچهری، شهروز شهبازی، سوسن دین محمد، سامان مهکویه، مهرداد حسنی و ندا قاسمی بازیگران این تله فیلم هستند.

**************************************************

**** شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «۱۸۰۰ گرم» به کارگردانی «مارسین گلوواکی»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۷:۵۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ماگدالناروزکا، پیوتر گلوواکی و میا دیدوچ خواهیم دید: ایوا زنی حدودا ۴۰ ساله است که به عنوان مدیر یک پرورشگاه مشغول به کار است اما خودش هیچ گاه ازدواج نکرده است. یکی از اتاق های پرورشگاه به رنگ احتیاج دارد و این موضوع باعث ورود نوتکا به پرورشگاه است. نوتکا مردی آرام است که از ایوا خوشش آمده و ایوا نیز به او علاقه مند شده اما زمانی که نوتکا بچه ای را از پرورشگاه می دزدد تا به ایوا اطمینان دهد که حاضر است به جای فرزندآوری، فرزندی از پرورشگاه بیاورد، ایوا او را به پلیس لو می دهد.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «با من حرف بزن» به کارگردانی «ریک اروین و جورج وینسنت»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی باری ون دیک، کریستینا دنتون و بونی هلمن خواهیم دید: پیتر مردی میانسال است که در کودکی پدرش را از دست داده و این اندوه باعث شده که او ایمانش را به خدا از دست بدهد. پیتر مدتی است کار خود را از دست داده اما در سودای بازیگر شدن، از اشتغال به کارهای کم درآمد اجتناب می کند و به همین دلیل اقساط وام مسکنشان به تعویق افتاده! اخطار مزایده ملک در ماشین همسر پیتر، الی، جامانده و آنها ۷ روز قبل از مزایده، نامه را پیدا کرده و شروع به تقلا برای به دست آوردن پول می کنند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «شرم گفتن» به کارگردانی «حسین بابائیان»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۷:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم داستان دختر نوجوانی است که قرار می شود انشایی در مورد شغل پدرش بنویسد. اما هر چه از مادر، پدر و دیگر اعضای خانواده اش در مورد شغل پدر سوال می کند کسی پاسخی به او نمی دهد. این مساله باعث آشفتگی روحی دختر می شود. در ادامه او تصمیم می گیرد با تعقیب پدرش سر از کار او در آورد که …

مهران رجبی، ابوالفضل همراه، سیما مطلبی و افشین سنگ چاپ در فیلم تلویزیونی «شرم گفتن» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «قهرمانان» به کارگردانی «خاویِر فیسر»، شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی خاوی یِر گاتی یِرز، آتنیا ماتا و جوآن مارگالو داستان مارکو کمک مربی تیم مشهور بسکتبال است که در مسابقات حرفه ای کشوری به خاطر مشاجره کلامی و برخورد فیزیکی با سرمربی مشهور تیمش از باشگاه اخراج می شود. در همان شب او به دلیل سرعت غیرمجاز در رانندگی و تصادف با ماشین پلیس دستگیر شده و دادگاه او را به شش ماه حبس یا سه ماه خدمات اجتماعی مجازات می کند و مارکو ناچار می شود طی سه ماه آینده با تیمی از افراد معلول ذهنی و مبتلا به سندروم داون تمرین بسکتبال کند.

**************************************************

**** شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «زیر بام های شهر» به کارگردانی «اصغر هاشمی»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان اسد است که نه ماه و نه روز است با نامزدش شکوه، دنبال خانه می گردند، بالاخره با خبری خوش، از طرف برادرش امیدوار می شود. خانم تاجبخش خانه ای قدیمی برای اجاره دارد. اما مستاجر قبلی خانه مردی است با هفت سر عائله که قصد ندارد به این سادگی ها خانه را تخلیه کند و …

ایرج طهماسب، علیرضا خمسه، جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، مهوش افشارپناه، عاطفه رضوی، اسماعیل داورفر و رضا بنفشه خواه در فیلم سینمایی «زیر بام‌ های شهر» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «تیکی تاکا» به کارگردانی «پارامبراتا چاترجی»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ریتاباری چاکرابورتی، پارامبراتا چاترجی و کنچن مولیک خواهید دید: یک جوان آفریقایی تبار و علاقمند به فوتبال به نام کلیچی برای به دست آوردن پول و درمان بیماری مادرش، وارد یک باند مواد مخدر می شود و قرار است مقدار زیادی مواد مخدر جاسازی شده در توپ فوتبال را به یک گروه تبهکار و  خطرناک به نام پی کی در هندوستان برساند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «آخر بازی» به کارگردانی «محمد حمزه‌ای»، پنج شنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«آخر بازی» درباره یک افسر پلیس آگاهی است که پرده از راز یک قتل برمی دارد اما …

محمد حاتمی، حمیدرضا نعیمی، مرتضی آقا حسینی، سجاد تابش، علیرضا ساوه درودی، پیام اینالوئی، جواد پورزند، یدالله شادمانی، مهری آل آقا و نسیم مسلمی در فیلم تلویزیونی «آخر بازی» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «موج انفجار» به کارگردانی «هرمان یو»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اندی لو، یو جینگ و جیا سانگ خواهیم دید: چئونگ افسر خنثی سازی بمب در اداره پلیس به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده است اما درگیر یک پرونده تروریستی بزرگ می شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «رنگ خدا» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

داستان از این قرار است که: محمد رمضانی فرزند نابینای هاشم که در مدرسه نابینایان تحصیل می‌کند برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی‌گردد. هاشم که پس از مرگ همسر خود با مادرش زندگی می‌کند، تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد. او به‌همین منظور محمد را به کارگاه نجاری می‌فرستد….

حسین محجوب، محسن رمضانی، سلامه فیضی و فرحناز سفری بازیگران این فیلم هستند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «شهر طغیان» به کارگردانی «اولیویه مارشال»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لانیک گائوتری، دیوید بل، باربارا اپسومر و کاریس خواهید دید: دو گروه بزرگ مافیایی و توزیع مواد مخدرِ باستیانیها و نادال در شهر بندری مارسی فرانسه جولان می دهند. در مقابل، پلیس ها طرز برخورد خاص خود را دارند. آنها با زیرکی به فکر منافع خود بوده و گه گاه در مناقشات نقشی اساسی و باجگیرانه ایفا می کنند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «مواجهه» به کارگردانی «رضا دادویی»، جمعه ۲۳ مهر ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم درباره یک پرونده جذاب از مواجهه یک افسر پلیس راهور با مجرمین است که منجر به کشف زوایای پنهان پرونده می شود.

علیرضا جلالی تبار، رحیم نوروزی، حمید ابراهیمی، الهه حسینی، میثم درویشان پور، سام داشنور، هومن رستگار و حمیدرضا فراهانی در فیلم تلویزیونی «مواجهه» بازی کرده اند.

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «خواب آب» به کارگردانی «فرهاد مهران فر»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جوانی که در سازمان آب کار می کند، پس از خراب شدن اتومبیلش در بیابان، به یک روستای متروکه می رسد. با کمک پیرمرد رنگرزی که تنها ساکن باقی مانده آن منطقه نیز هست، به داخل قنات خشکی می رود. شرط پیرمرد برای بیرون آوردن او از قنات، یافتن چشمه ای است که به اعتقاد وی در زیر زمین پنهان شده است.

پیام فضلی، حسین محجوب و مریم نحوی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «انتقام» به کارگردانی «جانی تو»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی جانی هالی دی، آنتونی وونگ، لام کا تونگ، لام سوئت، سیمون یام و سیلوی تستود؛ درباره یک آشپز فرانسوی است که متوجه می شود دخترش به همراه داماد و دو نوه اش طی یک حمله وحشیانه به قتل رسیده اند. پس او به استخدام یک باند مافیایی درمی آید تا بتواند قاتل ها را پیدا کند …

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «بهاران» به کارگردانی «حامد حاج ملا علی»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: حاج حبیب به اتفاق چند تن از جوانان جهاد برای جاده سازی یک روستا رفته اند و کشور در حال جنگ با عراق است. در روستا حشمت خان که محصولات کشاورزان را به قیمت پایین می خرد نمی خواهد که جاده ساخته شود چون در آن صورت کشاورزان می توانند محصولاتشان را خودشان به شهر ببرند و یا برای خرید لوازم کشاورزی و بذر به شهر بروند و می خواهد هر طور شده جلوی ساخت جاده را بگیرد ولی …

**************************************************

فیلم سینمایی «بلوگا» به کارگردانی «مهدی جعفری»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: جاوید یک صیاد است که با پسر نوجوانش دامون مشغول صیادی است اما در فصل تخم ریزی ماهی ها آنها نمی توانند ماهی بگیرند و از نظر مالی ضعیف می شوند. آنها حتی می خواهند که یک زمین کشاورزی خود را بفروشند ولی مشتری ندارند. جاوید را وقتی یکی از دوستانش در دریا غرق می شود به دلیل صیدهای غیرقانونی زندانی می کنند و دامون یک فیل ماهی بزرگ که به بلوگا معروف است می گیرد ولی …

پژمان بازغی، مجید پتکی، نسرین بابایی و میلاد حسین پور بازیگران این فیلم هستند.

**************************************************

فیلم سینمایی «کما» به کارگردانی «نیکیتا آرگونوف»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رینال ماخاماتوف، لیباو آکسیاناوا و آنتو پاماپاسانی خواهیم دید: یک مرد جوان که رشته اش معماری است و طرح های خیلی خارق العاده ای دارد که کسی حاضر به ساختن آنها نیست در اثر تصادف به کما می رود و در عالم کما به دختری به نام فلای علاقمند می شود.

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم سینمایی «بیست میلیون مایل به زمین» به کارگردانی «نیتن اچ. جوران»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ویلیام هوپر، فرانک پولیا، ری هری‌هاوزن و جون تیلور خواهید دید: اولین سفینه فضایی آمریکا در راه بازگشت خود از سیاره زهره قرار دارد. یک موجود شبیه مارمولک همراه با سفینه به زمین آمده و به سرعت شروع به رشد کردن می کند و …

**************************************************

فیلم سینمایی «نجات بزرگ» به کارگردانی «کن کواپیس»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی درو بریمور و جان کرازینسکی خواهید دید: دو کارگر در قطب جنوب متوجه می شوند که سه نهنگ در حفره ای بزرگ اما بسته گیر افتاده اند و سعی در نجات آنها دارند اما …

**************************************************

فیلم تلویزیونی «صابر» به کارگردانی «جهانبخش سلطانی»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: صابر قرار است به نیابت از پدر مرحومش به سفرحج رود. او مردی متدین است که فرزندی معلول دارد. سارقان، کیف حاوی پول او را که برای این سفر  معنوی مهیا کرده می ربایند. اما این پایان ماجرا نیست و این کیف هر بار به شکل تصادفی دست به دست شده تا آن که به دست زنی محتاج به نام عصمت می افتد اما همسر نابینای او استفاده از محتوای کیف را گناه می داند و عصمت آن را به امامزاده ای برده و آنجا می گذارد که …

جهانبخش سلطانی، توراندخت مهین، مهدی باقربیگی، پوران دخت مهیمن، محمد علی میاندار و سامرند معروفی در فیلم تلویزیونی «صابر» بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «سریع ترین سرخپوست دنیا» به کارگردانی «راجر دونالدسون»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آنتونی هاپکینز، آرون جیمز مورفی، داین لد و کریستوفر لاوفورد آمده است: پیرمرد نیوزلندی عاشق سرعت و ثبت رکوردهای جدید است و صاحب موتوری بوده که ۴۲ سال پیش در زمان جنگ جهانی دوم آن را خریداری کرده و در طول این سال ها تغییرات زیادی در وضعیت ظاهری و موتور آن به وجود آورده به طوری که موتورش که آن را سرخپوست می نامد، از قابلیت بالایی در سرعت برخوردار شده است و می تواند با موتورهای بسیار جدیدتر به رقابت بپردازد. او تصمیم می گیرد در مسابقه جهانی رکورد سرعت در بارنویل آمریکا شرکت کند و موتورش را به آزمایش بگذارد اما …

**************************************************

فیلم سینمایی «رویای محبت» به کارگردانی «رائول رویز»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ایزابل هوپرت، ژان بالیبار، شارل برلینگ و ادیت اسکوب خواهیم دید: امروز، تولد ۹ سالگی کامیل است و او قسم خورده در تولد نه سالگی فیلمی که از یک گربه بیرون پنجره ضبط کرده به خانوده اش نشان دهد که ….

**************************************************

فیلم سینمایی «دان ۲» به کارگردانی «فرهان اختر»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، بومان ایرانی، کونال کاپور و اوم پوری؛ درباره فردی به نام دون است که، بعد از سلطه بر دنیای تبهکاران آسیایی، بر اروپا چیره می شود. اما روسای فعلی تبهکاران اروپایی و همین طور مردان قانون سر راه او قرار دارند و …

**************************************************

فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی «مسعود کیمیایی»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: یک زوج جوان یهودی ایرانی در اواخر دهه ۲۰ خورشیدی خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند اما پس از مواجهه با مخالفت سازمان یهودی هاگانا و کشته شدن عمویشان به دست آنها مجبور به فرار شده و درگیر ماجراهای پس از آن می‌شوند.

زنده یاد هادی اسلامی، زنده یاد جمشید مشایخی، جلال مقدم، فریماه فرجامی، امین تارخ و زنده یاد فتحعلی اویسی در فیلم سینمایی «سرب» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «پاییز سرافیم» به کارگردانی «دیوید وان آنکن»، پنج شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی لیام نیسون، پیرس برازنان، میکائیل وینکات، زاندر برکلی و جیمی سیمپسون؛ ماجرای انتقامجویی سرهنگ کارور از سروانی است که در دوران جنگ خانه او را همراه فرزندش به آتش کشیده است. او این سروان را تعقیب می‌کند تا انتقام خود را از او بگیرد که …

**************************************************

فیلم سینمایی «سه نفر برای کشتن» به کارگردانی «ژاک دری»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی آلن دلون، میشل اوکلر و فئودور آتکین؛ داستان مردی قمارباز است که در حال عبور متوجه تصادفی می شود که سه نفر از اعضای بلند مرتبه کشوری که قرار بوده تا معامله ای کلان را لو بدهند درون ماشین کشته شده اند. پس از این اتفاق عده ای برای کشتن مرد قمارباز او را تعقیب می کنند و …

**************************************************

فیلم سینمایی «رابین هود، طغیانگر» به کارگردانی «نیکلاس وینتر»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی برایان بلسد، مارتین فورد و کریستین نایرن؛ درباره شخصیت رابین هود است که با گروهش در جنگل ساکن شده اند و سرقت هایی ناگهانی از اموال کلانتر و اطرافیانش انجام می دهند و آنها را به فقرا می دهند.

**************************************************

فیلم سینمایی «پدر» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره مهرالله است که بعد از فوت پدرش، برای تأمین خانواده اش در شهر دیگری به کار مشغول می‌شود، اما هنگامی که به دیدن مادر و خواهرش باز می گردد می فهمد که مادرش با مرد مهربانی که ژاندارم است ازدواج کرده است.

محمد کاسبی، پریوش نظریه، حسن صادقی، حسین عابدینی و محسن روزبهانی در فیلم سینمایی «پدر» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «گرگ» به کارگردانی «نیکولاس وانیر»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی نیکولاس بریداس و پام کلیمنرتیف خواهیم دید: سرگی شانزده ساله پسر بوریس رئیس پرورش دهندگان گوزن شمالی است. او که توسط بزرگ گروه لقب گله دار را به دست آورده، برای اولین بار به قبیله اونک می پیوندد تا گله های خود را از کوهستان های سیبری عبور دهند. به عنوان تنها منبع درآمد قبیله، این گوزن ها نشانه غرور و افتخار آنها بوده و از هیچ کاری برای محافظت از آنها دریغ نمی کنند…

**************************************************

فیلم سینمایی «حصارها» به کارگردانی «دنزل واشنگتن»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ویولا دیویس و استفان هندرسن آمده است: در سال ۱۹۵۰ تروی مکسون با همسرش رز و پسرش کوری زندگی می‌کند. تروی در کنار بهترین دوستش جیم بونو به شغل رفتگری مشغول است. او که در جوانی نابغه بیسبال بوده به خاطر تبعیض نژادی حاکم بر آمریکا از رسیدن به آرزویش باز می ماند و نمی تواند وارد تیم بیسبال منطقه شود. این ماجرا سبب سرخوردگی شدید او میشود. حالا پسرش در دوران نوجوانی خود این امکان را دارد که وارد تیم بیسبال منطقه شود اما تروی نمی خواهد که کوری سرخوردگی های او را تجربه کند و با ورود کوری به تیم بیسبال مخالفت می کند. این موضوع سبب اختلاف و درگیری پدر و پسر می شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «بله برون» به کارگردانی «داود موثقی»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: عزت بخشنده، پیرمرد هفتاد ساله ای است که وضع مالی بسیار خوبی دارد، صاحب پنج فرزند دختر شده که دو دخترش را از دست داده و بقیه ی دخترانش ازدواج کرده اند. دامادهای آقا عزت، گرچه آدم های با شخصیت و خوبی به نظر می رسند اما از نظر مالی شرایط ناگواری دارند و عزت با حمایت همسرش شوکت تصمیم دارد بخشی از دارایی خود را به دخترها و دامادهایش بدهد تا بلکه در زنده بودنش خوشحالی آن ها را ببیند. در جلسه ای که برای تنظیم وصیت نامه و تقسیم اموال برگزار می شود، بین دامادها بر سر ارثیه درگیری شدیدی پیش می آید. عزت که وضع را چنین می بیند وصیت نامه را پاره می کند و همه را از خانه اش می راند. پس از چند ماه عزت که دچار یک بیماری سخت شده بار دیگر با تشویق همسرش گناهان دامادهایش را می بخشد و مجدداً تصمیم به تقسیم ارثیه بین آنان می گیرد، اما هنگامی که …

زنده یاد جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، زنده یاد فتحعلی اویسی، زنده یاد سیروس گرجستانی و خسرو امیرصادقی در فیلم سینمایی «بله برون» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «مکانیک» به کارگردانی «سایمون وست»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی جیسون استاتهام، بن فاستر و دونالد ساترلند؛ درباره فردی به نام آرتور بشاپ یک قاتل حرفه ای است که تخصص و خدمات منحصر به فرد خود را در اختیار یک کمپانی گذاشته؛ کمپانی ای که گروهی از تبهکاران سطح بالا آن را اداره می کنند. بیشاپ یک حرفه ای کمال گراست که دوست دارد برای کشتن قربانیان اش سناریوهای ظریف و پیچیده طراحی کند اما …

**************************************************

**** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «دوما» به کارگردانی «کارول بالارد»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آلکس میشالتوس، کمبل اسکات آمده است: دوما یوزپلنگ وحشی که هیچ کسی را ندارد، تبدیل به صمیمی‌ترین دوست و حیوان خانگی یک پسر جوان در آفریقای جنوبی می‌شود. زان و خانواده‌اش در شمال آفریقا زندگی می‌کنند. آن‌ها یک شب به طور اتفاقی توله یوزپلنگی را پیدا کردند که تازه مادرش را از دست داده بود. پیتر پدر زان، توله یوز را به خانه می‌برد و تصمیم می‌گیرد تا زمان بزرگ شدنش از او مراقبت کند.

**************************************************

انیمیشن سینمایی «داستان سامرا» به کارگردانی «حسین سلطانی و وحید چالاک»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

خلاصه داستان این انیمیشن از این قرار است که: یک گروه شیطانی و خرابکار به کمک امواجی رادیویی انسان‌ها را کنترل کرده و از آنها نیروهایی انتحاری برای حمله به حرم امام حسن عسگری(ع) در سامرا می‌سازند. برای مقابله با آنها، عده‌ای از دانشمندان جوان ایرانی دستگاهی اختراع کرده‌اند که قادر است با تأثیرگذاری بر عملکرد دستگاه اختراع شده توسط گروه مذکور، اثر آن را خنثی کند، اما برای دستیابی به این هدف لازم است ابتدا پایگاه عملیاتی گروه مذکور شناسایی شود …

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی «جنگاور» به کارگردانی «کریس ویدج»، چهارشنبه ۲۱ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این انیمیشن داستان دختری نوجوان به نام مری کاترین را روایت می کند که در پی از دست دادن مادرش، به نزد پدرش که در جنگل مشغول پیدا کردن نشانه هایی از موجودات کوچک است می رود.

**************************************************

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی «گاس ون سنت»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دابین دیلیامز و مت دیمون خواهیم دید: ویل هانتینگ در رشته ریاضیات حکـــم یک نابغه را دارد و این نبوغ از سوی اطرافیانش کشف شده است. یک روان‌شناس به‌نام سین مگوآئر تلاش می‌کند با کمک به او هم در بعد نبوغی که دارد و هم در مورد زندگی شخصی و اجتماعی راه موفقیت وی در آینده را تضمین کند!

**************************************************

فیلم سینمایی «بازی اسرار آمیز ۱» به کارگردانی «اسکار سانتوس»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی تونی گومز، تئو پلنل و النا آنایا خواهیم دید: زیپی و زِپ دو پسر نوجوان هستند که تنبیه شده‌اند تا تعطیلات تابستانی خود را در مدرسۀ سختگیر و خشک به نام مرکز بازپروری اسپرانزا بگذرانند. مدرسۀ اسپرانزا برای بچه‌هایی که رفتارهای خشن، نابهنجار و حتی کمی بد دارند تأسیس شده است. در این مدرسه هر گونه خوشگذرانی ممنوع است. زیپی و زپ در ابتدای ورود به مدرسه دوستانی پیدا می‌کنند اما در همان ابتدا زمانی که یکی از آنها برای حمایت از دوست جدیدشان به طور اتفاقی باعث زمین خوردن دانش آموزی می‌شود…

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «نخست وزیر» به کارگردانی «پائولو سورنتینو»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی تونی سرویلو، جولیو بوزتی، فلاویو بوچی و فنی اردان؛ زندگینامه جولیو آندروتی سیاستمدار ایتالیایی است که از سال ۱۹۴۶ هفت بار به عنوان نخست وزیر به کشورش خدمت کرد.

**************************************************

فیلم سینمایی «بال های خوشبختی» به کارگردانی «بهروز شعیبی»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم روایت دو همسایه است؛ در یک خانواده سعید و همسرش که بسیار بهم علاقمندند و خانواده ای که مرد خانواده بیکار و تنها همسرش به کار اشتغال دارد بین این دو معمولاً دعوا و اختلاف پیش می آید. پسر کوچک آنها پارسا غالباً در خانه تنها می ماند. یک روز که خانم سعید، جایی رفته است پسر کوچک پارسا شیطنت کرده و وسایلی را به حیاط پرتاب می کند و همین باعث عصبانیت سعید می شود. کلنجار رفتن سعید با پسر بچه ادامه دارد تا اینکه در خانه سعید بر اثر باد بسته می شود. پارسا از او تقاضای بازی می کند. اما سعید با لباس راحتی خانه به خیابان می رود تا عباس کلیدساز را پیدا کند تا بتواند وارد آپارتمان شود اما عباس هم جایی رفته است و سعید دست از پا درازتر به خانه برمی گردد و در راه پله می نشیند پارسا هم پیش او می آید و با هم صحبت می کنند اما …

سعید پورصمیمی، زهرا سعیدی، محسن قاضی مرادی و امیرحسین عسگری در فیلم سینمایی «بال های خوشبختی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «به وقت رهایی» به کارگردانی «ناصر قهرمانی»، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره شخصی به نام محمد است که در خانواده ای مذهبی در روستای هیدج متولد شد. از همان کودکی هوش سرشاری داشت و یکی از روحانیون روستا پیشنهاد داد تا وی را تعلیم دهد. مدتی در قزوین تحصیل کرد و سپس به تهران آمد. بعد مدیر مدرسه منیریه تهران شد. بعد از فوت پدر عازم نجف شد و در راه مورد هجوم راهزنان قرار گرفت و تمام کتاب های او را دزدیدند. حکیم هیدجی خیلی از این مسئله ناراحت بود، راهزن به او گفت: علم باید در مغز باشد نه در خورجین اسب. این گفته حکیم را متحول کرد. مدتی بعد راهزن تحت تاثیر اخلاق حکیم هیدجی از کرده خود پشیمان شد و حتی کتاب هایی را که از ایشان دزدیده بود بازگرداند. حکیم هم برای کمک به درمان او، داروهایی داد. در جریان فتوای تنباکو با سخنرانی و شکستن قلیان ها و نوشتن رساله دخانیه از فتوای آیت الله میرزای شیرازی دفاع کرد و …

علیرضا جلالی تبار، اسماعیل خلج، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی، کامیار شکیبایی، زهرا سعیدی و محمدرضا ژاله در فیلم تلویزیونی «به وقت رهایی» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «مرغ دریایی» به کارگردانی «مرتضی مطوری»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: عاطفه پرستار جوانی است که در آستانه ازدواج با نامزدش امیر است. آنها پیگیر مقدمات مجلس عروسی می باشند، تا این که به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور می شوند مراسم عروسیشان را برای بار چندم عقب بیندازند. پدر عاطفه و امیر، اصرار دارند که تحت هر شرایطی مراسم عروسی را برگزار نمایند، اما او که در جریان وخامت اوضاع و خطرناکی کرونا است، با این مساله مخالفت می کند. با ورود اولین بیمار کرونایی به بیمارستانی که عاطفه در آنجا کار می کند، شرایط تغییر می کند. از سوی دیگر امیر که با مردی به نام سیروس در یک شرکت تهیه اقلام بهداشتی شراکت دارد، تصمیم می گیرد از این شرایط استفاده کرده و با انبار کردن دستکش و ماسک و سپس گرانتر فروختن، درآمد قابل توجهی کسب نماید. از سوی دیگر سیروس بدون اطلاع امیر، مقداری الکل تقلبی خریداری کرده و …

خدیجه بابادی، علیرضا پریشانی، حسن سلیمی فر و عاطفه تندل در این فیلم بازی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «رنگ خدا» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

داستان از این قرار است که: محمد رمضانی فرزند نابینای هاشم که در مدرسه نابینایان تحصیل می‌کند برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی‌گردد. هاشم که پس از مرگ همسر خود با مادرش زندگی می‌کند، تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد. او به‌همین منظور محمد را به کارگاه نجاری می‌فرستد….

حسین محجوب، محسن رمضانی، سلامه فیضی و فرحناز سفری بازیگران این فیلم هستند.