به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس” و به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در ادامه افتتاح شعب جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی، فروشگاه رفاه هروی در شامگاه هجدهمین روز از مهرماه سال‌ جاری با حضور جناب آقای دکتر محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سهامداران محترم و مدیران بلند پایه در میان استقبال گرم و پرشور مشتریان گرامی‌افتتاح گردید.

آتش بازی، نورافشانی، موسیقی زنده و اجرای کمدین محبوب عباس رضازاده در حاشیه مراسم در حضور گرم مشتریان گرامی‌و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بخش‌هایی از این مراسم بود.

همچنین در ادامه جناب آقای دکتر رسول محمدی و هئیت محترم همراه از بخش‌های مختلف عضو جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی بازدید کردند.

تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز

رفاه با تاکید بر سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و نوآور و با استفاده از راهکارهای هوشمندانه و مبتنی بر فناوری در راستای بهبود مستمر با رویکرد ترازمند و توسعه پایدار با منطق تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز ارزش آفرینی می‌نماید.

این مجموعه شعار تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز را عینیت بخشیده و تلاش دارد با تاکید بر فرهنگ سازمانی و ارزش‌‌‌های بنیادین در رشد و شکوفایی صنعت خرده فروشی کشور در ابعاد ملی و بین‌المللی مشارکت شایسته و موثری داشته باشد.

درباره فروشگاه رفاه هروی

فروشگاه رفاه هروی استان تهران با برخورداری از تنوع بسیار زیاد در محصولات و انواع کالاهای اساسی و همین‌طور غرفه‌های کترینگ، محصولات پروتئینی (گوشت، مرغ و محصولات فرآوری شده)، میوه و سبزیجات تازه، نان و شیرینی، ترشیجات و… می‌تواند شما را از رفتن به فروشگاهی دیگر برای تهیه مایحتاج ضروری‌تان بی‌نیاز کند.

دسترسی آسان و نزدیک به ایستگاه متروی حسین آباد از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه است.

گفتنی است کارکنان این فروشگاه همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی‌هستند.