بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات به کارکنان پالایشگاه و بهداری نفت اصفهان پرداخت کرده است.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان به کارکنان نهادها و شرکت‌های مختلف یکی از رویکردهایی است که این بانک به‌طور جدی مد نظر قرار داده است.

در همین رابطه بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات به کارکنان پالایشگاه و بهداری نفت اصفهان در ادوار مختلف پرداخت شده است. مبلغ تسهیلات پرداخت شده به بیش از ۸هزار میلیارد ریال می‌رسد.

ایجاد یک باجه خدمات بانکی در محل پالایشگاه نفت اصفهان

افزون بر این، ۶هزار فقره افتتاح حساب جاری پیمانکاران و کارکنان پالایشگاه برای تعامل پایدار با این قشر از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفته است. پرداخت حقوق کارکنان قرارداد مستمر پالایشگاه نیز بالغ بر ۲هزار نفر و همچنین صدور بن‌کارت برای همه کارکنان مجموعه نیز از جمله اقدامات صورت گرفته توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ارائه خدمات بانکی و آموزش نحوه استفاده از ابزارهای الکترونیکی، یک باجه در محل پالایشگاه نفت اصفهان ایجاد کرده است.

حسن خلق کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل تقدیر است

در نشستی با مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، محسن قدیری، مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به علت رضایت حداکثری کارکنان شرکت از خدمات این بانک تشکر کرد.

صرامی، معاون مالی و بازرگانی و عضو هیأت‌ مدیره شرکت پالایشگاه نفت اصفهان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های چندین ساله این بانک، گفت: ان‌شاءالله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نخستین بانک و بانک عامل در پالایشگاه نفت اصفهان تبدیل خواهد شد.

جوادی، دیگر عضو هیأت‌ مدیره پالایشگاه نیز از با برکت بودن تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سخن گفت و به خاطر حسن خلق و عملکرد مطلوب کارکنان این بانک در همه شعبه‌ها تقدیر کرد.

گفتنی است شرکت پالایش نفت اصفهان (سهامی عام) در حوزه پالایش نفت‌ خام و تولید فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید این پالایشگاه هم‌اکنون ۳۷۵هزار بشکه در روز است.