افتتاح جایگاه سوخت اضطراری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

به گزارش روزگار ایلام: در چهارمین روز از ایام نکوداشت هفته پدافند غیرعامل،  با حضور دکتر گوهری معاون قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیر عامل کشور، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ، جایگاه سوخت اضطراری ناوگان آبرسانی سیار و مولدهای برق اضطراری این شرکت با هدف تامین سوخت ناوگان آبرسانی سیار و مولدهای برق اضطراری افتتاح گردید.

پرویز ناصری گفت: این هفته فرصت مناسبی برای آگاه سازی، فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در میان مردم به شمار می آید.

مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اینکه هزینه پیشگیری، مصون سازی و ایمن سازی پیش از وقوع حادثه بسیار کمتر از مقابله با تهدیدات احتمالی است، افزود: اقدامات و اجرای برنامه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل، به نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مأموریت‌های ذاتی شرکت آب و فاضلاب در خدمات رسانی به مردم تصریح کرد: تأسیسات آب و فاضلاب از زیرساختهای حیاتی و حساس استان محسوب می‌شود و این شرکت برای اجرای سیاست ها، اصول و ملاحظات پدافندی تلاش می کند تا خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

ناصری خاطرنشان ساخت: در مدت بهره‌برداری آزمایشی از این جایگاه توانستیم به ۵۰ روستا به تعداد ۹۳۱۰ سرویس به میزان ۱۱۵ هزار مترمکعب آبرسانی کنیم.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: این جایگاه در ایام اربعین خدمات بسیار شایانی به زائران داشته است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: آمادگی داریم در شرایط اضطرار به هر یک از دستگاه‌های اجرایی ارایه خدمت نماییم.